Juridisch Secretaresse/Medewerker Debiteurenbeheer (32-40 uur per week)

Ben jij een juridisch secretaresse met kennis van debiteurenbeheer? Heb je bovendien enkele jaren relevante werkervaring, ben je snel beschikbaar én lijkt het je leuk om deel uit te maken van het kloppend hart van ons kantoor?Dan zoeken we jou!

Wie zijn wij?
Guarda Advocaten is een advocatenkantoor in Breukelen met een informele werksfeer. Er werken 11 advocaten die zich gespecialiseerd hebben in diverse rechtsgebieden, waaronder: strafrecht, ondernemingsrecht, sportrecht, arbeidsrecht en familierecht. Daarnaast werken er 5 medewerkers die ondersteunende werkzaamheden verrichten. Binnen dit team kom je te werken.

Wie ben jij?
Je hebt enkele jaren relevante werkervaring in de advocatuur. Wij vinden een dienstverlenende instelling en klantvriendelijkheid erg belangrijk, dit moet voor jou dan ook vanzelf gaan. Je bent goed in staat om zowel empathisch als zakelijk te communiceren met cliënten, wederpartijen en rechtbanken. Ook als het gaat over openstaande declaraties dan vind jij het een uitdaging om op vriendelijke wijze met de cliënt tot een passende oplossing te komen. Je toont graag zelf initiatief, werkt secuur en je geniet ervan om er voor te zorgen dat alles goed geregeld is voor de advocaten. Je beheert agenda’s en ondersteunt hen bij de zaken die zij behandelen. Je bent cliëntgericht, stressbestending en je draagt mede zorg voor een goede sfeer op ons secretariaat.

Functie-eisen:
• MBO/HBO werk- en denkniveau;
• enkele jaren ervaring als juridisch secretaresse in de advocatuur;
• aantoonbare ervaring met debiteurenbeheer;
• goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• kennis en ervaring met MS Office pakket (en Kluwer software);
• communicatief en sociaal vaardig;
• secuur, cliëntgericht en een dienstverlenende houding;
• goede multitasker;
• snel kunnen schakelen, flexibele houding en stressbestendig.

Wij bieden:
• een afwisselende baan waarbij je twee rollen mag combineren:
secretaresse en medewerker debiteurenbeheer;
• dynamische informele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief;
• marktconform salaris;
• uitzicht op vaste aanstelling;
• reiskostenvergoeding;
• ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
• een werkplek in een prachtig monumentaal, centraal gelegen en goed
bereikbaar pand (ook met OV);
• thuiswerken behoort niet tot de mogelijkheden.

Interesse?
Voor meer informatie en vragen over de functie kun je contact opnemen met Monique Hennipman via telefoonnummer 0346 – 25 00 42.

Heb je interesse in de functie? Stuur je cv en een korte motivatiebrief naar mail@guarda-advocaten.nl.

We nemen interessante sollicitaties direct in behandeling.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Contactformulier

Vul het onderstaand formulier in om een vertrouwelijk eerste consult te ontvangen. Maakt u zich geen zorgen, we delen nooit uw informatie.